Rebranding
Slagerij Peter en Sabine is een gevestigde waarde in de slagerswereld en een naam als een klok in Sint-Pieters-Woluwe en ver daarbuiten. Bij deze ambachtelijke slager met een prachtig aanbod aan klassiekers en huisgemaakte specialiteiten hoort ook een sterke huisstijl. Rotorgroup voorzag hen van een sprekend embleemlogo met duidelijk afgekaderde tekst. Het keert terug in alle huisstijl-elementen zoals naamkaartjes, verpakkingen, etiketten, prijsprikkers, uniformen, en zo meer. We leverden stijlvolle, herbruikbare tassen. De gevelbanners kregen de Peter & Sabine-stijl en we mochten ook de übercoole Smart Brabus voor hen carwrappen : een bommetje op maat!
Klanten worden met de regelmaat van de klok op de hoogte gehouden van nieuws en speciale gelegenheden via Meat & Read, een eigen tweetalige krant met onder meer suggesties, receptjes, achtergrondinformatie over producten en een specials-prijslijst… Helemaal in Peter & Sabine-stijl.
Enigszins afwijkend, maar toch ook weer niet, werd het logo van Peter’s Fabrik door Rotorgroup gestyled. Peter’s Fabrik is de merknaam voor de eigen, huisgemaakte charcuterie en fijne vleeswaren. Die naam staat garant voor kwaliteit en herkomst, geen bewaarmiddelen of toegevoegde suikers. Het logo straalt die degelijkheid uit en hoort duidelijk bij Slagerij Peter & Sabine.
Branding
Website
Rotorgroup zette de website voor Slagerij Peter & Sabine op in een tweetalige krantenartikel-layout. Het gedeelte met de verschillende assortimenten is opgemaakt uit makkelijk aan te passen PDF-templates. Een nieuws- en contact-sectie met links naar de verschillende sociale media maken het geheel af. De website blijft ook lekker leesbaar op tablet en smartphone, daar zorgt het responsieve webdesign voor.