Corporate Identity
Tegen de Franse grens, in de provincie Namen renoveerden Peter Van Compernolle en Sabine Rogiers van de gelijknamige Brusselse slagerij een magnifiek landhuis tot het luxueuze vakantiedomein Château Lacrou.
Rotorgroup mag aan de slag voor de huisstijl van deze prachtig ingerichte parel. We kiezen voor een gecombineerd logo met eigentijdse fonts en verwijzen naar het dorp aan de rivier; mensen komen hier immers grotendeels om van de streek te genieten, dus het is eens zo handig als je meteen weet waar Château Lacrou gelegen is.
De typografie wordt verder toegepast in folders, briefhoofden, offerte-templates, uitgebreide informatiefiches (met iPad-versie) voor keuken en wellness-verdieping, veiligheidsplannen, en zo verder. Gasten worden verwend met heerlijk geurende gepersonaliseerde zeepjes, buttonmagneten en 4 verschillende postkaarten voor het thuisfront of gewoon als herinnering aan een heerlijk weekend.
Branding
Tweetalige Website
Tot slot werken wij voor Château Lacrou een responsieve, tweetalige website uit met een pak foto’s en nuttige informatie waar je eenvoudig doorheen kunt scrollen. Een ingebouwde link voor beschikbaarheid en prijzen verwijst je netjes naar de boekingssite.