Klant: The Truck Company
Diensten: Branding, website

Brand Identity

Door de snelle expansie van de internationale aan- en verkoop in tweedehands vrachtwagens dringt de nood zich op voor Turbo’s Hoet Truckingcenter om een nieuwe naam te zoeken en een brand identity te laten ontwikkelen.

Het krachtige beeldmerk voor The Truck Company vat de volledige filosofie van de organisatie samen: robuust, betrouwbaar, stevig, … het merk dat wel een duwtje kan verdragen. Rotorgroup schetst en werkt het geometrische low poly logo uit met abstracte, maar machtige bizonfiguur en de daarbij horende huisstijlelementen.

Branding

Webdevelopment

Voor de website van The Truck Company nemen we niet alleen de vormgeving maar evengoed de technische realisatie voor onze rekening. De strakke stijl wordt doorgetrokken in de layout, responsiveness en meertaligheid worden ingebouwd.

Onze webdesigners krijgen de opdracht om bij elk element van de site het doelpubliek met zijn specifieke noden en wensen voor ogen te houden. Informatie wordt snel gevonden, overbodige franjes blijven achterwege, gegevens voor rechtstreeks contact blijven altijd zichtbaar.

At your service!

Website