Klant: Belgian Beach Party
Diensten: Branding, website

Event Styling

Belgian Beach Party vierde in 2017 al de 10de verjaardag tijdens de MIPIM-vastgoedbeurs in Cannes. Lieven Messiaen en Mumu Desmedt van L&M Events organiseren jaarlijks dit exclusieve netwerk-evenement met walking dinner op La Croisette in Cannes aan de Zuid-Franse Rivièra.

Voor de huisstijl van dit event gingen zij een aantal jaar geleden al ‘in zee’ met Rotorgroup. Wij ontwerpen voor deze speciale editie een herkenbare huisstijl met knipoog naar de flamboyante roaring twenties en trekken deze look & feel consequent door in elk element van de communicatie.

Branding

Digital Entry Platform & Website

We versturen gepersonaliseerde uitnodigingen naar meer dan 1700 genodigden. Nog meer branding items voor dit upscale event zijn toegangsbandjes, key chains met naambadges, bierviltjes en tafelkaartjes. Sponsors krijgen extra visibility via roll-up- en hekwerkbanners.

Ook layout en programmatie van het Belgian Beach Party online inschrijvingsplatform en de website krijgen vorm door Rotorgroup. Een e-mail campagne en een sms-campagne zijn doeltreffende marketing tools die de betrokkenheid van het doelpubliek nog verhogen.

The Network Event for Belgian Real Estate Professionals

Website