Client: Mare Nostrum
Services: Branding, Website

Imago Ondersteuning

Mare Nostrum is geëvolueerd van pure viswinkel in 1919 naar klassezaak en 4de generatie modern familiebedrijf vandaag gerund door Angus Wittevrongel. Vakkennis, kwaliteit en versheid zijn de kernwaarden die hier hoog in het vaandel worden gedragen.

Deze klant beschikt al over een sterk merk met volwaardige huisstijl. Zaakvoerder Angus zorgt er nauwlettend voor dat die huisstijl in alle gedrukte en visuele communicatie met klanten, leveranciers, de pers, en zo meer consequent wordt toegepast.

Rotorgroup krijgt onder meer de opdracht om Mare Nostrum te voorzien van eindejaarscommunicatie zoals wenskaarten, feestmenufolders en passende relatiegeschenkjes. En omdat zij een veelgevraagde cateraar zijn op verschillende evenementen, dringt de nood zich op om een makkelijk mobiele oesterbar te ontwerpen en te realiseren. Ook hun LED-verlichte stoepbord met voet in de vorm een boei is van de hand van Rotorgroup.

Nieuwe Website

Rotorgroup ontwikkelt een nieuwe website voor Mare Nostrum. De versheid van de vis en de finesse van de bereidingen spreken voor zichzelf. Angus Wittevrongel opteert vandaar voor een eenvoudige en makkelijk aanpasbare site met veel fotomateriaal. Belangrijk is dat de authentieke stijl wordt weerspiegeld. Een duidelijk label trekt de aandacht: Fish For Foodies!

Website