Client: Laeremans Wijnen
Services: Branding, Website

Branding Strategie

Als het over wijn gaat, zijn we er bij Rotorgroup als de kippen bij: liefhebbers genoeg binnen ons team! Wijn heeft de naam één van de moeilijkste marketingproducten ter wereld te zijn, dus kun je er als handelaar maar beter voor zorgen dat je erbovenuit springt.

Zo begrijpen ook Emiel & Sam Laeremans dat. Zij nemen Rotorgroup onder de arm om een slim-strategische huisstijl te ontwikkelen. Alle branding begint met een goed logo. Het wordt een puur en tijdloos beeldmerk dat zeer herkenbaar is. De witruimte (de steel van het glas die werd weggelaten) vormt een belangrijk deel voor het geheel. De kleurkeuze versterkt het ontwerp en de naam krijgt een ondersteunend lettertype.

Branding

Voor Laeremans Wijnen ontwikkelen Rotorgroup’s webdesigners zowel front-end als back-end een tweetalige website op maat. De responsieve website maakt wegwijs in het aanbod van wijnen, tasting en service. Toegankelijkheid en gebruiksgemak voor de bezoeker staan altijd voorop in dit development proces.

Website